CHELCRM
Віджет МойСклад F5 для amoCRM
МойСклад - товарний і складський облік в amoCRM
Можливості віджету МойСклад F5 для amoCRM

Повна синхронізація зі складом; не тільки облік товарів а й контроль грошових потоків

Торгівля, склад в хмарі

Все що потрібно - в одній системі: продажу, закупівлі, склад, фінанси, клієнти і постачальники

Замовлення через amoCRM

Вибирайте список товарів до замовлення прямо з картки угоди, створюйте замовлення і відвантаження

Залишки і резерв

При виборі товару Ви відразу бачите скільки залишилося в наявності, скільки зарезервовано

Зв'язка з Новою Поштою

Автоматичне твір відвантаження від статусу посилки, передача статусів успішно або відмова

Декілька складів

Ви можете використовувати кілька складів і точок і вибирати їх при формуванні замовлення

Накладна замовлення в PDF

Тепер після створення замовлення Ви можете відправити клієнтові форму замовлення з повними даними про нього
Тариф

Преміальна версія віджету МойСклад F5 для клієнтів ChelCRM

До 5 користувачів

$
32
у місяць

Інтеграція amoCRM з онлайн-сервісом “МойСклад” дозволяє працювати з товарами, занесеними в “МойСклад”, бачити актуальні залишки на складі в режимі реального часу, оформляти замовлення, рахунки і відвантаження, генерувати друковані форми в рамках інтерфейсу amoCRM.

Віджет працює в картці Угоди.

Загальні налаштування віджета знаходяться у вкладці “Налаштування” – “Інтеграції” – Віджет МойСклад.

У загальних налаштуваннях:

  • налаштування Відповідне статусів замовлення / рахунку / відвантаження МойСклад -> amoCRM
  • налаштування генерації друкованих форм за замовчуванням
  • налаштування відкріплення замовлення / рахунку / відвантаження в МойСклад з amoCRM
  • налаштування автоматичного оновлення поля “Бюджет”

У вкладці “Налаштування” – “МойСклад F5” знаходяться налаштування зіставлення користувачів amoCRM і МойСклад і налаштування обмеження редагування цін і знижок користувачами.

Синхронізація етапів amoCRM -> статусів замовлення / рахунку / відвантаження МойСклад налаштовується в Цифровий воронці.

Автоматичне створення документів замовлення / рахунку / відвантаження при переході угоди на певний етап налаштовується в Цифровий воронці.

Щоб налаштувати синхронізацію полів з amoCRM і МойСклад необхідно, щоб поля в amoCRM і МойСклад мали однакову назву. Синхронізація полів одностороння.

Також в amoCRM можуть автоматично заповнюватися такі поля значеннями з МойСклад:

  • № замовлення МС – номер замовлення з МойСклад. Заповнюється при оформленні замовлення
  • документ замовлення МС – посилання на друковану форму замовлення
  • документ рахунку МС – посилання на друковану форму рахунки
  • документ відвантаження МС – посилання на друковану форму відвантаження
Впровадження та налаштування amoCRM під ключ
  • Презентація та відповіді на ваші питання в онлайн конференції
  • Отримайте пропозицію за впровадження
  • Візьмемо у вас інтерв’ю і самі складемо техзавдання
  • Впроваджуємо систему
  • Навчаємо ваших співробітників
  • Супроводжуємо проект